Ruskon Betoni Etelässä on syksyn aikana kerätty kyselyillä palautetta toiminnasta niin omalta henkilökunnalta kuin asiakkailta. Asiakkaille suunnattu kysely toteutettiin syys-lokakuun aikana ja saimme kattavasti tietoa toiminnastamme. Asiakkaamme kertoivat, että olemme luotettava, osaava, laadukas ja palveleva toimija. NPS-lukumme (Net Promoter Score) on 56 ja siitä käy ilmi, että meillä on tyytyväisiä ja uskollisia asiakkaita.
Kyselyn tuloksista nousi esille henkilökuntamme ammattitaito, sitoutuminen ja yhteistyö. Hyviä tuotteita ja hyvää palvelua ei voi olla ilman osaavaa ja yhteisiin tavoitteisiin sitoutunutta henkilökuntaa. Olemme iloisia siitä, että henkilökuntamme hieno ja tärkeä työ näkyy vahvasti asiakkaillemme. Yhtä lailla saimme kyselyn kautta tärkeää tietoa myös kehityskohteistamme. Meille on tärkeää jatkuvan kehittymisen periaate ja uteliaisuus tulevasta.
Kiitos asiakkaillemme kattavasta palautteesta ja osallistumisesta kyselyymme, tästä meidän on hyvä jatkaa eteenpäin. Olemme saaneet olla monenlaisissa projekteissa mukana ja haluamme olla myös jatkossa asiakkaidemme luottokumppani rakentamisen arjessa.